Vilka är dina returvillkor?

Vi gör vårt bästa för att få den mest korrekta idén och bilden av produkterna via webbplatsen. Storlekarna passar oftast rätt på en gång om du följer våra storleksrekommendationer. Men ibland uppfyller inte produkten förväntningarna, så du kan ångra köpet även om du redan har fått produkterna.



Bruksanvisningar


1. Lägg tillbaka produkterna i originalförpackningen som de var när de mottogs. En uppknäppt skrynklig t-shirt är inte säljbar och orsakar extra kostnader av logistiska och praktiska skäl. Hantera också produktförpackningen varsamt.

2. Bifoga orderbekräftelsen du fått och returformuläret där du skriver ditt kontonummer och anledningen till returen. Om du har beställt med Walley kan du antingen betala fakturan och meddela oss ditt kontonummer, eller bifoga fakturan med returen, i så fall får du en uppdaterad faktura i ditt mejl efter att returen har behandlats.

3. Ta paketet till posten och säg att detta är en kundretur för Jenine och returnumret är 629649. Posten tar paketet för transport och fakturerar Jenine för det, så att du inte behöver betala porto för returer. Adressuppgifterna ska finnas på postens dator, men om inte, här är adressen:

Jenine
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tammerfors

NOTERA! Ta ett kvitto från kundreturen. Vi kommer endast att ersätta priset på de förlorade produkterna mot ett kvitto, som du kan använda för att bevisa att du har levererat produkterna till posten.

NOTERA! Returen är kostnadsfri om instruktionerna har följts. Vi återbetalar inte returkostnader om returen inte görs med Itellas förbetalda kundretur. Om den returnerade produkten är felaktig (skadad, använd) är Jenine inte skyldig att återbetala hela priset. Om de returnerade produkterna inte är i återförsäljningsbart skick av orsaker orsakade av kunden, kommer vi att hålla inne en del av försäljningspriset som kompensation.